Selasa, 22 Februari 2011

Siapa Besar?

Photobucket

Francisco Domingo Joaquim dari Angola merupakan mulut terbesar di dunia dan pemegang title tersebut di Guiness World Record.

Bibir dan pipi pemuda berumur 20 tahun ini diukur semasa keadaan paling besar ialah 17 cm (6.69 in)

Jijik tengok gambar itu? Tapi bagaimana pula kalau ada orang yang "mulut tempayan"? Tidakkah kita jijik dengan perangai orang sebegitu.Kadangkala aib orang disebarkan. Untuk apa dia berbuat begitu? Hanya dia dan Dia yang tahu. Malah yang teruknya ditambah perisa secukup rasa oleh si mulut tempyan ini (masuk ajinomoto sikit,kicap cap ayam, meggi secukup rasa dan macam-macam lagi. Kenapa semua ini terjadi? Tepuk dada tanya iman. Jangan tanya Aiman (3KRK) sebab nanti dia akan cakap "Aiman Tak Kisah".

Mungkin orang yang bermulut tempayan ini menjadi begitu kerana ingin menunjukkan bahawa dirinya adalah LEBIH BESAR dan mahu orang lain gerun dengannya. Jadi dengan cara menyebarkan aib orang ini,itu maka dia kononnya akan dipandang tinggi dan sekaligus perasan dirinya ORANG BESAR. Ada juga yang bersikap begitu kerana itulah tabiatnya iaitu tidak boleh menyimpan rahsia. Dunia2....


http://www.isuhangat.net

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

 
Copyright KONGSI ILMU DAN CERITA KEHIDUPAN 2009. Powered by Blogger.Wordpress Theme by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul Dudeja.